« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.

4. Sprawozdanie Prezydenta Miasta z działalności w okresie między sesjami.

5. Analiza funkcjonowania gospodarki odpadami komunalnymi na terenie miasta Tarnobrzega – wnioski i propozycje.

6. Rozpatrzenie projektów uchwał oraz podjęcie uchwał w sprawie:

16) przyjęcia od Wojewody Podkarpackiego niektórych zadań z zakresu administracji rządowej związanych z utrzymaniem grobów i cmentarzy wojennych na terenie Miasta Tarnobrzega w 2025 roku

23) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na odstąpięnie od obowiązku przetargowego trybu zawarcia umowy dzierżawy części nieruchomości gruntowej położonej w Tarnobrzegu obręb Sielec

24) uchwała w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości stanowiącej własność Miasta Tarnobrzega położonej w Tarnobrzegu obręb Tarnobrzeg

8. Odpowiedzi na interpelacje, wnioski i zapytania radnych z poprzedniej sesji.

9. Interpelacje, wnioski i zapytania radnych.

10. Oświadczenia radnych.

11. Zamknięcie sesji.

« Powrót do strony głównej